Mobilya Sektörünün Emektarları Unutulmadı
Sakarya Sandalyeciler ve Mobilyacılar Esnaf ve Sanatkârlar Odası ile Sakarya Mesleki Eğitim Merkezi iş birliğinde gerçekleştirilen program, sektörün geçmişine emek veren ustalar ile geleceğini temsil eden gençleri aynı çatı altında buluşturdu.
Program kapsamında, meslek hayatı boyunca birçok çırak ve usta yetiştiren, mobilya sektörüne önemli katkılar sunan isimlere plaket takdim edildi. Uzun yıllar oda başkanlığı görevini yürüten Muhittin Kılıç da hizmetlerinden dolayı plaketle onurlandırıldı.
15 Mezun Öğrenciye Başarı Ödülü
Mesleki eğitimi teşvik etmek amacıyla düzenlenen organizasyonda, Sakarya Mesleki Eğitim Merkezi Mobilyacılık Bölümü'nden mezun olan 15 öğrenciye çeşitli ödüller verildi. Ödüllerle gençlerin sektöre kazandırılması ve meslek hayatlarına güçlü bir başlangıç yapmaları hedeflendi.
Programa Yoğun Katılım Sağlandı
Oda Başkanı Resül Coşkun'un ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa; Sakarya Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (SESOB) Başkanı Muzaffer Kabacan, SESOB Başkanvekili Hasan Pınarcı, Sakarya Sıhhi Tesisatçılar, Doğalgazcılar ve Kaloriferciler Esnaf ve Sanatkârları Odası Başkanı Emre Muti, oda yönetim ve denetim kurulu üyeleri, SESOB Mesleki Eğitim Danışmanlık Birimi Eğitim Uzmanı Özlem Akyel ile Sakarya Mesleki Eğitim Merkezi öğretmenleri katıldı.
24 Emektara Plaket Takdim Edildi
Programda SESOB Başkanı Muzaffer Kabacan ve Oda Başkanı Resül Coşkun tarafından; Naci Üçcan, Vejdi Baykal, Muhittin Kılıç, Salim Öztürk, Şakir Dirin, Cavit Öztürk, Lütfi Sunman, Hüseyin Şahin, Neşet Peker, Hüseyin Güney, Behçer Demir, Turgut Ayvaz, Mahmut Canbaz, Yücel Demir, Mehmet Bağlan, Recep Eroğlu, Ahmet Demir, İsmet Durak, Nazım Şahin, Yakup Duran, Ramazan Çokal, Kenan Karaca, Nevzat Fidanoğlu ve Rasim Sancak'a plaket verildi.
Başkan Resül Coşkun: "Önceliğimiz Milletimize Hizmet"
Programda konuşan Sakarya Sandalyeciler ve Mobilyacılar Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Resül Coşkun, sektöre emek veren ustalara teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:
"Kıymetli büyüklerimize odamıza katkılarından dolayı her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bizim her zaman önceliğimiz milletimize hizmet etmektir. Bundan sonra da inşallah çok daha güzel işlere imza atacağız. Geleceğimizin teminatı olan öğrenci kardeşlerimizi de tebrik ediyorum. İnanıyorum ki her biri sektöre büyük katkı sunacaktır. Yolları açık olsun."
Program Hatıra Fotoğrafıyla Sona Erdi
Duygu dolu anların yaşandığı organizasyon, plaket ve ödül töreninin ardından toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. Düzenlenen etkinlik, hem yıllarını mesleğe adamış ustalara vefa örneği olurken hem de genç mobilyacıların meslek hayatına motive edilmesine katkı sağladı.





