Millet Bahçesi’ni dolduran vatandaşlar, yaz akşamında düzenlenen konserle adeta geçmişe yolculuk yaptı. Kent Orkestrası’nın performansı ve Volkan İmançer’in yorumlarıyla nostalji dolu anlar yaşandı.
Konser boyunca izleyiciler zaman zaman alkışlarla ritim tutarken, zaman zaman da şarkılara hep bir ağızdan eşlik etti. Coşkunun hiç düşmediği gecede, Millet Bahçesi müzikle adeta yankılandı.
90’ların sevilen eserlerinin seslendirildiği programda “Medcezir”, “Kandırdım” ve “Ne Kavgam Bitti Ne Sevdam” gibi parçalar geceye damga vurdu. Etkinlik, katılımcılara unutulmaz bir yaz akşamı yaşattı.
Kaynak: Sakarya Büyükşehir Belediyesi





