Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde, Sakarya İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarda, İstanbul’dan Sakarya’ya motosikletle uyuşturucu madde getirileceği bilgisine ulaşıldı.

Yapılan istihbari çalışmalar sonucu F.G. (33) isimli şüphelinin motosikletle yola çıktığı tespit edildi. Bunun üzerine harekete geçen ekipler, şüpheliyi Kuzey Marmara Otoyolu Adapazarı gişelerinde düzenlenen operasyonla yakaladı.

Operasyonun devamında, uyuşturucu maddeyi teslim alacağı değerlendirilen G.U. (34) ve M.O.U. (33) isimli kardeşler de belirlenen noktada gözaltına alındı.

Şüphelilerin motosikletinde ve ikametlerinde yapılan aramalarda 10 parça halinde toplam 1 kilogram metamfetamin ile uyuşturucu ticaretinden elde edildiği değerlendirilen 21 bin lira ele geçirildi.

Gözaltına alınan 3 şüpheli hakkında adli işlem başlatılırken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

Kaynak: basın bülteni