Yangın, TEM Otoyolu Dağkent mevkiinde Ankara istikametinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, sürücüsünün kimliği henüz öğrenilemeyen tırın motor bölümünden seyir halindeyken yoğun dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden sürücü, aracı vakit kaybetmeden emniyet şeridine çekerek 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulundu.

Alevler Kısa Sürede Tırı Sardı

Sürücünün araçtan inmesinin ardından motor bölümünde başlayan yangın kısa sürede büyüyerek tırın kupasına ve dorsesinin bir bölümüne sıçradı. Yükselen alevler otoyolda ilerleyen diğer sürücülere de korku dolu anlar yaşatırken, yangın gece karanlığını adeta gündüze çevirdi.

İtfaiye Ekipleri Seferber Oldu

İhbar üzerine olay yerine sevk edilen Bolu Belediyesi itfaiye ekipleri, alev alev yanan tıra müdahale etti. Ekiplerin yoğun çalışması sonucunda yangın kontrol altına alınarak tamamen söndürüldü.

Tır Hurdaya Döndü

Yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, büyük hasar gören tır kullanılamaz hale geldi. Olayla ilgili inceleme başlatılırken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için çalışma yürütülüyor.

Kaynak: İHA