23-25 Haziran tarihleri arasında Sivas’ta gerçekleştirilen şampiyonada mindere çıkan Sakarya U17 Grekoromen Güreş Takımı, topladığı 94 puanla tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye birinciliğine ulaştı.
Turnuva boyunca sergiledikleri performans, teknik üstünlük ve mücadele gücüyle dikkat çeken sporcular, gelecek için de umut verdi.
Madalyalarla gelen başarı
Şampiyonada dereceye giren Sakaryalı sporcular şu şekilde sıralandı:
- 48 kg: Kerem Derman – altın madalya
- 60 kg: Osman Ege Özdemir – altın madalya
- 65 kg: Zınar Çiftçi – bronz madalya
- 110 kg: Miraç Akın Akarsu – bronz madalya
“Başarılarının devamını diliyoruz”
Sakarya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sporcular ve antrenörler tebrik edilerek başarıların artarak devam etmesi temenni edildi.
Sakaryalı genç güreşçilerin elde ettiği bu şampiyonluk, kentte büyük sevinç oluşturdu.
Foto: sosyal medya
Muhabir: Serkan ARUTAN





