Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde gerçekleştirilen sınav sürecinin, oda yönetim kurulu üyelerinin katılımıyla başlatıldığı belirtildi.
Başkan Emre Muti, yaptığı açıklamada tüm meslektaşlarına hayırlı olması temennisinde bulunarak, sınavın mesleki yeterliliğin artırılması adına önemli bir adım olduğunu ifade etti.



Muhabir: Hüseyin Çimen





