Sakarya Üniversitesi Tıp Fakültesi mezuniyet töreni ise günün en duygusal anlarına sahne oldu. 6 yıllık zorlu eğitim sürecini tamamlayan 153 genç hekim, mesleki yeminlerini ederek doktorluk yolculuğuna ilk adımlarını attı.

Kortej Yürüyüşü ve Duygusal Anlar

Tören, kampüs içinde gerçekleştirilen kortej yürüyüşüyle başladı. Öğrencilerin cübbe ve keplerini giyerek sahneye çıkması, aileler için gurur dolu anlara sahne olurken birçok veli gözyaşlarına hakim olamadı.

Genç Hekimler Yemin Etti

Tıp Fakültesi mezunları, sahnede mesleki yeminlerini ederek sağlık ordusuna resmen katıldı. Ardından yapılan geri sayımla keplerini gökyüzüne fırlatan genç hekimler, yeni meslek hayatlarına coşkulu bir başlangıç yaptı.

Mezuniyet Coşkusu Devam Ediyor

SAÜ’de mezuniyet törenlerinin gün boyunca devam edeceği belirtildi. Siyasal Bilgiler Fakültesi, Diş Hekimliği Fakültesi ile Fen, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi öğrencileri de ilerleyen saatlerde kep atarak bu büyük heyecana ortak olacak.

Kaynak: HABER MERKEZİ