Genel Kurul Aynı Gündemle Devam Edecek
Yeşil-siyahlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, Olağan Genel Kurul 1 Temmuz 2026 Çarşamba günü saat 14.00'te Adapazarı Orhan Gazi Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek.
Yönetim, ertelenen kongrenin, 31 Mayıs'ta delegelere sunulan aynı gündem maddeleri üzerinden kaldığı yerden devam edeceğini bildirdi.
31 Mayıs'ta Arbede Yaşanmıştı
Atatürk Stadyumu'nda gerçekleştirilen Olağan Genel Kurul'da divan kurulu oluşturulması sürecinde yaşanan tartışmalar kısa sürede arbedeye dönüşmüştü.
İddiaya göre, delege olmadığı belirtilen bir kişinin divan kurulu listesi sunmak istemesi üzerine salonda gerginlik yaşanırken, olayların büyümesiyle birlikte taraftar grubu Tatangalar da kongreye müdahil olmuştu. Yaşanan arbede sonrasında güvenlik güçleri salona girerek tarafları ayırmış, ortamın sakinleşmesi için yoğun çaba harcanmıştı.
Güvenlik Gerekçesiyle Ertelenmişti
Yaşanan olayların ardından Genel Kurul Divanı, mevzuatın kendisine tanıdığı yetki kapsamında güvenlik gerekçesiyle kongreyi erteleme kararı almıştı.
Kulüpten yapılan açıklamada, "31 Mayıs 2026 tarihinde başlayan, ancak Genel Kurul Divanı tarafından güvenlik gerekçesiyle mevzuatın verdiği yetki kapsamında ertelenen Olağan Genel Kurulumuzun, 1 Temmuz 2026 Çarşamba günü saat 14.00'te Orhan Gazi Kültür Merkezi'nde aynı gündem maddeleriyle devam etmesine karar verilmiştir." ifadelerine yer verildi.
Gözler 1 Temmuz'daki Kongrede
Sakaryaspor camiasının yakından takip ettiği kongrede alınacak kararlar ve yönetim sürecine ilişkin gelişmeler merakla bekleniyor. Yeşil-siyahlı kulüpte gözler şimdi 1 Temmuz Çarşamba günü yapılacak Olağan Genel Kurul toplantısına çevrildi.





