Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki bir motosiklet ile bisikletli henüz belirlenemeyen bir nedenle çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle hem motosiklet sürücüsü hem de bisikletli yola savrularak yaralandı.
Kazayı gören çevredeki vatandaşlar durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
“Önce Abiyi Alsanız?” Sözleri Kamerada
Kaza sonrası sağlık ekipleri yaralılara müdahale etmeye hazırlanırken, motosiklet sürücüsünün kendi acısını bir kenara bırakarak bisikletliye öncelik verilmesini istemesi dikkat çekti.
Kask kamerasına yansıyan görüntülerde sürücünün sağlık ekiplerine, “Ben iyiyim, önce abiyi alsanız?” dediği anlar yer aldı.
Hastaneye Kaldırıldılar
Sağlık ekipleri, olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından her iki yaralıyı da Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırdı. Yaralıların sağlık durumlarının takip altında olduğu öğrenildi.
Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.





