Sakarya İl Emniyet Müdürlüğü yeni hizmet binasının yapımı Adapazarı Maltepe Mahallesi’nde devam ediyor. 2024 yılında temeli atılan inşaatta S.U. isimli taşeron firmadan iş alan yaklaşık 25 işçi, 30 Kasım 2025 tarihinde çalışmaya başladı. Ara ara paralarını alan işçiler, paranın büyük kısmını almadığını söyledi. Para almadıklarını gerekçe göstererek, Ramazan Bayramı’na bir hafta kala işi bırakan işçiler, “Taşeron firmadan 1 milyon 820 bin TL alacağımız var.” dedi.
“HEPİMİZ MAĞDURUZ”
İşçiler, “25 arkadaşımızla birlikte yaklaşık 4 aydır mağduruz. Taşeron firmanın yetkilisi ile defalarca görüştük ve konuştuk. Kendisi bize her defasında söz verdi paramızı vereceğimize yönelik. Ancak her dediği gün aradığımızda telefonu kapalı. Şu anda hepimiz çok mağduruz. Buradan yetkililere sesleniyoruz, lütfen sesimize kulak verin. Bizler, emekçileriz. Tek geçimimiz, alın terinden kazandığımız paramızdır. Hepimiz gurbetçiyiz.” dedi.






