“Aynı Yolda, Aynı Umutla” sloganıyla düzenlenen etkinlikte öğretmenler, Sakarya İl Ormanı’nda yürüyüş yaparak hem spor yaptı hem de sosyal dayanışmayı güçlendirdi.
Etkinlikte çevre bilinci, sürdürülebilirlik ve sağlıklı yaşam kültürünün önemine de dikkat çekildi.
Öğretmenler için moral ve motivasyon
Yürüyüş boyunca öğretmenler arasında iletişim ve dayanışma güçlenirken, mesleki paylaşımların yanı sıra samimi sohbetler de gerçekleşti.
Etkinliğin, öğretmenlerin sosyal ve ruhsal yönden desteklenmesine katkı sağladığı ifade edildi.
Bakan Tekin’den mesaj
Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Sakarya İl Ormanı’nda öğretmenlerle birlikte yürümekten memnuniyet duyduğunu belirterek, “Birlikte atılan her adımın eğitim yolculuğumuza güç kattığına inanıyorum” dedi.
Etkinlik hatıra fotoğrafıyla sona erdi
Program, doğayla iç içe gerçekleştirilen yürüyüşün ardından çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.






