BİR MAÇ AYARLAYACAK KADAR DA HİZMETİNİZ OLMAYACAK MI?

HASAN GÖKDEMİR


Bir Beşiktaş’tır aldı gidiyor. Ha bugün ha yarın diye diye tam bir ene geçti halen tık yok.

Üstelik arada Şansal Büyüka gibi bir hemşerimiz varken.

Kim olursa olsun, Sakaryaspor’un onuru ve şerefiyle bu kadar oynayamaz. Hayır yani alt tarafı burada bir hazırlık maçı. Hiç mi hatırımız yok da aylardır tırmandırıyorlar bizi. Beşiktaşlılar? Yapmazsanız yapmayın be. Ama bugünün yarını da var(!)

Size bir şey diyeyim mi? Kendi başarısızlıklarını bu şekilde bile telafi etmek istiyor Fikret Orman ile Şenol Güneş. Öyle ya birbirlerini sürekli yemekten onları sevenleri kırdılar hep.

Güneş’in aklı Milli takımda ya Orman da bunu çok iyi bildiği için kendileri gönderip de başına iş almamak adına GÖNDERMİYORUZ diyor. Öyle ya, topu attı Güneş’e ki şayet o da giderse tüm camianın tepkisini Orman ve yönetimi değil Güneş alacak. Güneş de GİTMEYİ çok istemesine rağmen, Ocak ayında da taraftar korkusundan mecburen kalacak Beşiktaş’ta. Ama sene sonunda onun Milli takımlar teknik Sorumlusu olmasını kimse engelleyemez. Üstelik arkasında Reisi Cumhurumuz da varken. Yazın bunu bir kenara!

 

GELELİM ALİ İHSAN YAVUZ VE KENAN SOFUOĞLU’NA?

Söyler misiniz bana, Türkiye Büyük Millet Meclisindeki Vekilleri biz mi belirliyoruz yoksa atama yoluyla mı geliyorlar? Ya da kendi başlarına?

Bu millet belirlediğine göre, onları oraya gönderenlere bu vefasızlık Allah’tan reva mıdır?

Yahu hiç kimse kendi işi için bir şey istemiyor ki? Sadece Sakaryaspor için istiyor.

Ali İhsan Yavuz’un da Kenan Sofuoğlu’nun da ne kadar güçlü olduğunu hepimiz çok ama çok iyi biliyoruz.  Üstelik her ikisi de Trabzonludur. Ben de her ikisinden bir ricada bulunuyorum.

Lütfen ama lütfen, 12 veya 13 Ocak 2019’da ya da 30 Ocak 2019’da Adapazarı Yeni Sakarya Stadında saat 19.00’da bir özel maç yapmamızı sağlasınlar. Diğer tarihlerde kupa ve lig maçları var çünkü. Uymuyor tarih…

Üstelik Sakarya’mızın küçük Trabzon olduğu şu dönemde. Bir telefon yeter bir telefon. Kaldı ki Kenan Sofuoğlu, spordan gelen, sponsorluğun da yalnız kalmanın da, paranın da, parasızlığın da ne demek olduğunu o çok daha iyi bilir. Üstelik oldukça fazla çevresi var ve son derece etkili ve güçlüdür. Zaten Başkanımızın isteğiyle aday yapılıp Sakarya’dan seçtirilmedi mi? Daha ne olsun.

Yeter mi? Bence hayır…

 

SAKARYASPORUN KURTULUŞU YAVUZ VE SOFUOĞLUNUN ELİNDEDİR!

Neden mi?

Birincisi Yeni Stadımıza tıpkı Vodafone Park, ya da bilmem ne hastanesi Sakaryaspor gibi ana sponsor.

Buradan gelecek parayla Ocak ayı döneminde yapacağımız transferlerle şampiyon olup seneye oynayabileceğimiz TFF 1.Ligde, sonra da o ligden çıkabileceğimiz Süper Ligde aynı stat ismini taşıyacak şekilde. Yani en az 3 yıllığına ki bu da 5 milyon dolar demektir. Bu parayla bırakın transferi açmayı ve şampiyonlukları, Maliye ve SSK borcumuzu da, TFF’ye olan borçları da sıfırlayıp, hem bu ocak ayında istediğimiz transferleri yapıp şampiyon olabileceğimiz gibi, kesilen tüm gelirler de bundan sonra Sakaryaspor kasasına girmiş olur. Buna bir de kombine bilet, loca satışı ve maç hasılatını eklediğimizde kim tutar bizi söyler misiniz? İnşallah olur inşallah…

İkincisi Medipol Başakşehirspor, Çaykur Rizespor,  Demir Grup Sivasspor gibi Sakaryaspor’da da isim verecek ana sponsorlar bulmak.

Düşünebiliyor musunuz ki, Sakaryaspor’un en büyük rakibi hatta ŞAMPİYON OLUR dediği  Samsunspor kulübü bile, Yılport Holding’i sezon başında ana sponsor yapıp, şuan halen kasasında 30 milyon lira nakit para bulundurabiliyor. Demek ki sezon başında yapılmış u transfer ki yukarıdan aşağı, sağdan sola baktığımızda bu da yaklaşık 10 milyon dolar falan yapıyor. Tabii ki bu bir yıllık değildir. Onlar da benim gibi aynı şeyi düşünerek yapmışlardır bunu. Yani en az 3 yıllıktır bu anlaşma. Yoksa o kadar parayı nerden bulacaklar?

Hayır yani, AK Parti hükümeti Yılport’a yol vermese onlar Samsunspor’a sponsor olabilir miydi ki? Onlara helal olan bize niye haram olsun ki? Hele hele sez konusu Sakaryasporun kurtuluşu ve şampiyonlukları ise...

 

BURAK İÇİN GÖZTEPE İLE BURADA OYNAYALIM!

Büyük hedeflerden küçük hedeflere gitmeyi hiç sevmem ama mecburum.

Bu projelerimin ve fikirlerimin gerçekleşmemesini düşünerek şunu da söylemek istiyorum.

Hani Burak Bekaroğlu’nu Göztepe de istiyormuş ya. Hani onlar 1 milyon lira vermiyor da yarısını veriyorsa şayet, o zaman onlara biz de 12 veya 13 Ocak’ta,  yani kupa maçları öncesinde Yeni Sakarya Atatürk Stadında saat 19.00’da burada bir maç yapalım. Başka tarih uymuyor çünkü 14-15-16 ocak ile 21-22-23 Ocak tarihlerinde kupa maçları var. Üstelik bu iki maçının arasında da yani 20 Ocak’ta lig başlıyor. Göztepe kupada da olduğuna göre en iyi zaman 12 veya 13 Ocak 2019 tarihidir.

Göz-Göz bizim kardeşimiz değil mi? Biz teklif edelim de onlar da bu teklifi kabul etmesinler göreyim. Sakaryaspor taraftarları kardeş ve can dostumuz Göz-Göz taraftarları ile güzel bir ittifak yapar sosyal medya üzerinden bu maçı daha da garantiye aldırır. Yeter ki isteyelim. Full çakmazsa namerdim.

Ben Sakaryaspor için maddi olarak hiçbir şey yapamıyorum ama Sakaryaspor menfaatleri için ancak fikir üretebiliyorum. İnşallah bir gün bu fikirlerim yerine ulaşır da somut bir çözümü ivedilikle yaşarız hep birlikte…

5 Ocak 2019 , Cumartesi
YASAL UYARI:Haber portalımız 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayınlanmaktadır Yayınlanan fotoğrafların yeniden yayımı ve herhangi bir ortamda basılması, önceden yazılı izin gerektirir. Portalımızda yayınlanan haberler ise, kaynak gösterilmek ve portalımızın ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.

YAZARLAR

Zeki AYDINTEPE

ALLAH BÖYLE ACILARI BİR DAHA YAŞATMASIN

 

Çok Okunanlar
  1. Bugün
  2. Dün

Arşivde Tarihe Göre Arama Yap

Arşivde Ara